Ρύθμιση για την υποβολή «ξεχασμένων» δηλώσεων χωρίς πρόστιμα

Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας το προσχέδιο της διάταξης αναφέρει ότι «υπόχρεοι φόρου εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει δήλωση, ή έχουν υποβάλει ανακριβή δήλωση για την καταβολή ή μη φόρων, τελών, ή εισφορών υπέρ του δημοσίου, θα μπορούν μέχρι μια προκαθορισμένη ημερομηνία να υποβάλλουν αρχικές ή τροποποιητικές, χρεωστικές ή μηδενικές δηλώσεις, για εισοδήματα που αποκτήθηκαν μέχρι και το φορολογικό έτος 2014 χωρίς την επιβολή πρόσθετου φόρου ή προστίμου ή τόκου».

Παρέχεται η δυνατότητα υποβολής αρχικών ή τροποποιητικών δηλώσεων χωρίς την επιβολή πρόσθετου φόρου ή προστίμου ή τόκου για τις ακόλουθες φορολογίες:

-Φόρος προστιθέμενης αξίας (αρχικές ή τροποποιητικές περιοδικές, έκτακτες ή εκκαθαριστικές δηλώσεις ΦΠΑ για πράξεις που διενεργήθηκαν μέχρι 31/12/2014 ανεξαρτήτως της προθεσμίας υποβολής τους.
-Ανακεφαλαιωτικούς πίνακες ενδοκοινοτικών αποκτήσεων ή λήψεων υπηρεσιών και παραδόσεων αγαθών ή παροχών υπηρεσιών
-Δηλώσεις Intrastat
-Δηλώσεις αυτοτελούς φορολογίας εισοδημάτων των άρθρων 11,12,13 και 14 του ν. 2238/1994
-Φόρου υπεραξίας από την αναπροσαρμογή της αξίας των ακινήτων
-Φόρου κύκλου εργασιών, φόρου ασφαλίστρων, τέλους συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και τέλος καρτοκινητής τηλεφωνίας
-Φόρου μεταβίβασης ακινήτων, φόρου αυτόματου υπερτιμήματος, τέλους συναλλαγής ακινήτων κλπ.

Πηγή Ναυτεμπορική