Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις

Α) ΠΩΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ;



Για την πληρωμή των υπηρεσιών που σας ενδιαφέρουν να αγοράσετε, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στα προτεινόμενα πακετα.
Πρώτα αποφασίζετε ποια διαδικασία πληρωμής σας ταιριάζει. Κατόπιν επιλέγετε τον αντίστοιχο τρόπο πληρωμής στο κατάλληλο σημείο της φόρμας του αιτήματος παραγγελίας σας και τέλος εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία σας.
Υπενθυμίζουμε ότι η εταιρεία μας ακολουθεί αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων και όλα τα στοιχεία πληρωμής που μας αποστέλλετε συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή του αιτήματος της παραγγελίας σας. Σε ότι αφορά τις πληρωμές με χρήση πιστωτικής κάρτας, η εταιρεία μας σε συνεργασία και με τους συνεργαζόμενους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας που εξασφαλίζουν τη μέγιστη δυνατή προστασία στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ :

ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ :


Με τα προσωπικά σας στοιχεία και με τον κωδικό που σας αποστέλλετε με την εγγραφή σας
κάνετε την κατάθεση στους λογαριασμούς της εταιρείας είτε μεσω e-banking είτε με κατάθεση στην αρμόδια τράπεζα.
Αφού επιβεβαιώσουμε την κατάθεση σας ενεργοποιείται αυτόματα ο κωδικός με τα στοιχεία σας και μπορείτε άμεσα να κάνετε χρήση των παροχών σας.

 

ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ:


Η εταιρεία μας δέχεται τις πιστωτικές κάρτες Visa
Η διαδικασία πραγματοποιείται και ολοκληρώνεται μέσω τραπεζικού ιδρύματος με το οποίο Συνεργαζόμαστε και το οποίο παρέχει όλα τα απαραίτητα εχέγγυα ασφαλείας των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Οι συναλλαγές σας προστατεύονται από μεγάλης αξιοπιστίας συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.), τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών σε πάρα πολλές μεγάλες επιχειρήσεις παγκοσμίως.
Εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής :
Πριν την επιβεβαίωση θα προηγείται προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του/ων υπηρεσιών που επιλέξατε.
Η δέσμευση αυτή θα ισχύει για χρονικό διάστημα 6 ημερών, σε περίπτωση δε που για οποιοδήποτε λόγο δεν ολοκληρωθεί η παραγγελία σας, τότε θα ακυρώνεται αυτόματα. Όμως, για ορισμένες πιστωτικές κάρτες που δεν είναι τεχνικά εφικτή η προέγκριση στο στάδιο αυτό θα πραγματοποιείται η οριστική χρέωση του συνολικού ποσού. Σε περίπτωση επιτυχούς προέγκρισης, η οριστική χρέωση της κάρτας σας αποστείλετε ο κωδικός πρόσβασης σας.
Στην περίπτωση που δημιουργηθεί πρόβλημα στην προέγκριση ή την οριστική χρέωση του συνόλου του ποσού, τότε θα επικοινωνεί μαζί σας και στα τηλέφωνα που μας έχετε γνωστοποιήσει (μέσω του αιτήματος παραγγελίας σας), ο αρμόδιος υπάλληλος από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρεία μας, προκειμένου να συνεννοηθεί μαζί σας για το θέμα αυτό.
Στην περίπτωση που δεν καταστεί εφικτή η επικοινωνία μαζί σας με τον τρόπο αυτό, θα σας αποστέλλεται e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που μας έχετε γνωστοποιήσει μέσω του αιτήματος παραγγελίας σας προκειμένου εσείς να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Τέλος, στην περίπτωση καμία από τις δύο επικοινωνίες δεν καταστεί για οποιονδήποτε λόγο δυνατή, για χρονικό διάστημα 10 ημερών από την αποστολή του αιτήματος παραγγελίας σας, τότε το αίτημα σας προς παραγγελία ακυρώνεται αυτομάτως και θα πρέπει να αποστείλετε ξανά το αίτημά σας προς εμάς. Στην περίπτωση αυτή, όμως, η εταιρεία μας θα σας αποστέλλει σχετικό μήνυμα ακύρωσης του αιτήματος παραγγελίας σας στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει.

Β) ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ



Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (κρυπτογράφηση στοιχείων, κ.λπ.) για την απρόσκοπτη διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων και των συναλλαγών. Ειδικότερα, η εταιρεία μας συνεργάζεται με την εταιρεία VeriSign, η οποία κρυπτογραφεί κάθε στοιχείο που εισάγει ο χρήστης σε μορφή 128bit για ασφάλεια. Τα στοιχεία των πελατών δεν γνωστοποιούνται σε τρίτους και κατά την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα παραμένουν κρυπτογραφημένα και άρα μη ορατά από τρίτα μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα. Η κρυπτογράφηση ισχύει σε όλα τα στάδια και όλες τις διαδικασίες συναλλαγής και αποστολής προσωπικών σας δεδομένων - στοιχείων από και προς το TAX SYMMETRY όπως στην προσωπική σας σελίδα εγγεγραμμένου χρήστη, στη σελίδα δημιουργίας λογαριασμού εγγεγραμμένου χρήστη (log in), κατά τη μεταφορά των δεδομένων από και προς την εταιρεία,
Επίσης κατά τη διαδικασία της εκτέλεσης των πληρωμών με πιστωτική κάρτα τα στοιχεία της πιστωτικής προστατεύονται με τη μέθοδο της κρυπτογράφησης σε 128bit. Τα στοιχεία παραμένουν κρυπτογραφημένα και δε γνωστοποιούνται σε κανένα τρίτο άτομο. Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι: i) ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ii) ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία. Μπορείτε να μεταβάλλετε τους ανωτέρω κωδικούς οποτεδήποτε και όσο συχνά επιθυμείτε.

Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για τη διατήρηση της μυστικότητάς και της απόκρυψης τους από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για τη χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε τους ως άνω κωδικούς ανά τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών, χρησιμοποιώντας ει δυνατόν όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα για τη δημιουργία των κωδικών σας.

Γ) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΕΛΟΣ ;



Ναι. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού επιλέξετε το πακέτο παροχών να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε ως νέο μέλος.
Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας.
.
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το TAX SYMMETRY.GR και της επικοινωνίας μας μαζί σας.
Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του
TAX SYMMETRY.GR είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του TAX SYMMETRY.GR.
Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.

Δ) ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;



Δε χρειάζεται να ανησυχείτε. Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας?» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ». Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας. Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες υπηρεσίες σας στο TAX SYMMETRY.GR και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.

Ε) ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ;



Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο TAX SYMMETRY.GR , δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.